16. juni inviterer OAGF, Oscarsborg Festning og HMKG til en ny sommerdag med Garden.

SOMMERKONSERT PÅ OSCARSBORG.

For syvende gang er det klart for årets "happening", hva angår oss veteraner og HMKG. Søndag 16. juni skal KP 3, atter en gang, få vise sin bredde. Igjen skjer dette på Oscarsborg Festning. Gardemusikken varter opp med både sommerkonsert og full drilloppvisning. Og det beste med det hele, er at det nesten er gratis. Du betaler kun for båttransporten tur/retur Drøbak, selve arrangementet koster ingenting. Man byr altså på en konsert i borggården på Oscarsborg, fra ca 14.30 til 15.45. Etter en liten pause, så serveres drilloppvisningen på ekserserplassen utenfor borgen, fra ca 16.15 til 16.45. Med været i fjor, friskt i minne så er det i år værforbehold, men slik utsiktene er nå, tegner dette til å bli en ny flott dag på Oscarsborg. Oscarsborg Festning stiller med flotte fasiliteter, 3. Gardekompani med nypussede horn og spittede marsjsko, så da er bare spørsmålet, stiller du? Vi sees på Oscarsborg den 16. juni!